Monday, August 20, 2007

Aku Tengah Mengidam



Aku rase aku betul-betul tengah mengidam ni... Aku rase pening2, loya.... asik nak makan jerk sbb nak release kan tension... betul ke aku mengidam nih... ish !!!


betul kawan-kawan, jgn x percaye aku mmg mengidam... aku mengidam nak jadi businesswomen yg success. Aku tak tipu... inilah impian aku... aku benar-benar berhasrat utk berjaya cam org lain....


Aku dah menanam cite2 aku ni sejak aku kenal dunia ni (aku rase aku kenal dunia ni mase umo aku 21 thn, mase ni aku tau mane baik mane buruk) Aku mmg inginkan perubahan dalam hidup. Aku bukan jenis org yg suke duduk di takuk lama... Aku mmg bercita-cita tinggi. Aku mmg sentiasa memegang impian ini....


Aku rasa macam dah sampai masanya aku melakukan perubahan. Aku tgh buat research ni. Aku mesti buat yg terbaik. Aku tak mau lakukan kerja yang sia-sia. Aku mesti merancang dgn baik. Aku tahu kejayaan adalah milikku dgn izin ALLAH yg maha pengasih.


Aku ikhlas, aku jujur dgnMu ya ALLAH, aku tiada berselindung. Kau ubahlah nasibku dgn apa yg aku usahakan ini. Aku memohon yang baik2 sahaja dariMu ya ALLAH. Andai kata ada ujian untuk ku menempuh perjalanan ini, aku redha ya ALLAH.

5 comments:

Anonymous said...

Insyaallah, kalau slalu di ulang & dicakap...bleh dpt munga...

Sue.Aleen said...

bunga..

buat le, aku sokong... lepas ni sama2 jadi biz woman...doakan aku jugak, insyaAllah

Unknown said...

salam bunga...:)

boleh share ka apa business yg bunga idamidamkan tu...mana tau saya boleh jadi pelaburnya...:)

idham

bunga said...

Kiss :

Thanks kak... moga2 termakbuk impian selama ni

SueA :

Kite doakan yg terbaik utk ko sueA

Idham :

Research x siap lagi... tp suntikan modal dah ade.... dulu mase bisnes ade modal lak x de... inilah dugaan... ahaksss

Makcik Runner said...

hahaha..ingatkan ngidam mende masam2 ker..isk isk